Nos photos

jeudi 24 juin 2010

een dag in Brussel

gisteren was ik in Brussel voor een uitwisseling met de stagiaire van de VDAB

ik spreek geen goede nederlands en ik maak veel fouten maar ik probeer om te leren

ik leer nederlands bij de Forem met 10 andere stagiaire

deze opleiding duurt 4 uur per dag en 5 dagen per week. Om 10 juni tot 7 juli

gisteren was er een uitwisseling met de stagiaires van de VDAB in Temse

we hebben veel gebabeld over verschillende thema's

En ik heb een lekker ijsje gegeten: het was een "brownies explosive" bij Haagen Dazs

dat is alles

Tot volgende keer en goedenavond of goeiedag^^

3 commentaires:

Caro a dit…

Ik ken de "brownie explosive" xD

Vorige week, ging ik naar vakantie in...Limburg ! Ik heb ook veel ijsjes in ndls bevalen !

Het was leuk !

Caro a dit…

Cool les pandas !

Touche plus à rien x)

Caro a dit…

je disais ça pour rire hein ! J'ai vu ton com sur le blog de Céline.

Met l'habillage que tu veux ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...